НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ !


    Мовленнєвий розвиток: 

«Звук [С] та літери Сс»


Мета : формувати уявлення про номінативну функцію слова, познайомити зі словами назвами ознак предметів, учити добирати до них запитання: «який?», «яка?», «яке?», «які?», учити складати речення з трьох слів, зображувати їх схематично, розвивати фонематичний слух, закріплювати знання про приголосні звуки, виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова, що мають такий звук, визначати місце звука в слові, виконувати звуко-буквений аналіз

слова.

У допомогу батькам та дітям розміщено відео у блозі.

.


 .  Логіко-математичний розвиток: 

«Число і цифра 7. Дні тижня» - формувати в дітей уявлення про склад числа 7; закріпити пряму і зворотну лічбу; продовжувати вчити порівнювати кількість предметів, вправляти в умінні орієнтуватися в часі, називаючи дні тижня; виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих.

 


Заняття з малювання

ІІ тиждень: «На порозі зима»        

Художньо-естетичний розвиток: малювання «Зимовий ліс» - вчити малювати пейзаж, використовуючи в одному малюнку різні образотворчі матеріали і нетрадиційні техніки малювання зім’ятим папером; закріпити знання дітей про характерні ознаки зими.

 «Зимовий ліс».

Нетрадиційне малювання


Мета: розвивати творчі здібності за допомогою   нетрадиційних технік малювання.
Малювання м'ятим  папером  - це дуже цікава і незвичайна техніка малювання. Вона дає дітям простір для уяви і відмінну гімнастику для дитячих рук і пальчиків.
- вчити   малювати пейзаж, використовуючи в одному малюнку різні образотворчі матеріали і   нетрадиційні техніки малювання  малювання зім'ятим папером; 
розвивати самостійність, почуття ритму і композиції; розвивати сенсорні уміння - координацію руки і очі при   малюванні, дрібну моторику пальців рук; розвивати естетичні та емоційні почуття при сприйнятті художнього слова;
- виховувати в дітей почуття прекрасного, любов до природи через образотворче мистецтво, поезію;
виховувати   інтерес   до відбиття своїх вражень в образотворчої діяльності; виховувати акуратність при роботі з фарбами.







Заняття зрозвитку мовлення 

до Міжнародного дня інвалідів

Добро лікує душу!

Мета: виховувати в учнів толерантне ставлення до людей-інвалідів, доброзичливе відношення, вміння співчувати людині, бажання прийти на допомогу.

Проводилась бесіда з дітьми та їхніми батьками за допомогою відеозв’язку на тему: «Добро лікує душу. Міжнародний день інвалідності» - виховувати в дітей толерантне ставлення до людей-інвалідів, доброзичливе відношення, вміння співчувати людині, бажання прийти на допомогу.



Інвалідність - явище соціальне, уникнути якого не може жодне суспільство, і кожна держава відповідно до рівня свого розвитку, пріоритетів та можливостей формує соціальну та економічну політику щодо осіб з фізичними або розумовими вадами. Звичайно, масштаб інвалідності залежить від ряду факторів, таких як стан здоров’я нації, розвиток системи охорони здоров’я, соціально-економічне зростання, стан екологічної культури, історичні та політичні причини, зокрема участь у війнах та військових конфліктах, техногенні та природні катастрофи тощо. Деякі з перелічених факторів мають місце і в Україні, що зумовлює зростання чисельності інвалідів — на сьогодні 2,7 млн осіб.

Щороку в Україні кількість інвалідів збільшується, і ця невтішна тенденція покладає особливі зобов’язання як на владу, так і на суспільство щодо соціального захисту людей із особливими потребами та адаптації їх до нормального життя. 

 

" Сонечко доброти"











І тиждень: «Почуття та емоції»:

1)Логіко математичний розвиток «У світі фігур»

Мета: пригадати вивчений матеріал про знайомі дітям геометричні фігури; закріпити та уточнити знання малят про площинні геометричні фігури; вправляти дітей у класифікації та серіації знайомих геометричних фігур за певною ознакою (величина, колір, висота) або за кількома ознаками; розвивати логічне мислення, зорову та тактильну увагу.

Батькам разом з дітьми пропонується переглянути відеоматеріал розміщений у блозі. 








День української  писемності та мови 

9 листопада – визначна дата в історії українського народу. Незалежна Україна вшановує Преподобного Нестора Літописця та відзначає День української писемності та мови.
Ми живемо на чудовій, багатій, мальовничій землі – на нашій славній Україні. Розмовляємо рідною державною українською мовою. А мова у нас – багата, мелодійна, щира, як і душа українського народу. Її зміцнення та розвиток – почесна місія від наймолодшого до найстаршого громадянина України.








Заняття з образотворчої діяльності (аплікація)
Аплікація «Консервуємо  овочі»

Мета: формувати у дітей інтерес до знань про овочі через інтеграції освітніх областей: пізнання, художня творчість.

Освітні - Закріпити у дітей елементарні уявлення про овочі, способах їх приготування.

-Вчити прийомам наклеювання: намазування клеєм зворотної сторони форми, а також вчити дітей працювати на клейонці і користуватися серветкою.

Розвиваючі - Розвивати активний словник по лексичної теми «Овочі».

- Розвивати пам'ять, фантазію, дрібну моторику кистей рук, координацію рухів.

Виховні - Виховувати акуратність при виконанні аплікації.

-Викликають інтерес до діяльності дорослих при зборі овочів на городі.

Попередня робота: читання віршів і казок про овочі 

( «Суперечка овочів», «Ріпка», «Пих»); розгадування загадок про овочі; бесіди з дітьми.









ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК

Тема. Число п’ять. Цифра 5. Склад числа п’ять. Орієнтування у просторі. Геометричні фігури 

Мета: дати уявлення про число п’ять; учити порівнювати знаки (цифри 5 та 3) за графічним зображенням; вправляти у поділі цілого на дві частини, в умінні встановлювати подібності й відмінності геометричних фігур; учити визначати кількісний склад частин; закріплювати вміння орієнтуватися в просторі; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.  

               Попередня робота: ігри з геометричними фігурами; складання різних малюнків із геометричних фігур; розглядання пташок на прогулянці та бесіди про них. Матеріали: картки з цифрою 5;  пласкі зображення геометричних фігур та картки з цифрою 5 (для кожної дитини); маленькі різнокольорові овали .

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ЗАНЯТТЯ

 








 Заняття з розвитку мовлення (грамота)
Тема: Слова — назви дій предметів. Звук [м]. Літери Мм. 

Мета: формувати в дітей уявлення про номінативну функцію слова, познайомити дітей зі словами — назвами дій предметів, учити добирати відповідні слова за допомогою запитань: «Що робить?», «Що зробив?», відображати слова — назви дій схемою; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосний звук [м], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій колір; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Мм як письмовим позначенням звука [м], навчити записувати друковані літери за зразком; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.

ПРОПОНУЄТЬСЯ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ЗАНЯТТЯ

 






КОНСТРУЮВАННЯ З ІГРОВОГО БУДІВЕЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Мета: закріпити правила користування деталями будівельного набору; вправляти дітей у моделюванні та конструюванні з будівельного матеріалу конструктора; розвивати увагу, творчу уяву, кмітливість; виховувати ініціативність, самостійність, бажання надавати допомогу одне одному.












Немає коментарів:

Дописати коментар