ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ




БЕСІДА НА ТЕМУ «ДЕНЬ  Миру і дружби"

Чому люди святкують День Миру?

Для більшості людей планети Земля мир – це повсякденна реальність. 

На наших вулицях безпечно, ви ходите до навчального закладу. Там, де уклад

суспільства міцний, безцінний дар миру може ніхто особливо й не помічати.

Та чи всі діти на Землі живуть добре і щасливо? Для багатьох людей у

сучасному світі спокійне життя — це лише казкова мрія, багато дітей

страждають, вони не мають сім'ї, але мають багато горя. Для них,

насамперед, і існує день Миру.

В 1982 році, в своїй резолюції Генеральна Асамблея ООН проголосила

Міжнародний день миру (International Day of Peace) як день глобального

припинення вогню і відмови від насильства. С тих пір свято, яке

відзначається 21 вересня, залучило мільйони людей, охопивши багато країн

та регіонів. Цей день закликає людей не тільки замислитися про мир, а й

зробити щось заради нього.

ДРУЖБА - є одним із видів особистих відносин, індивідуально - вибіркова,

вільна і заснована на взаємній симпатії.   Друзі допомагають один одному самовіддано, "не у службу, а у дружбу".

Дружба - відносини, які тримаються на вірності, взаємодопомозі, відвертості

й довірі.    У Світі без миру, дружби і взаєморозуміння не прожити. Це

повинен розуміти кожен і йти з цією думкою по життю.

Потрібен мир – тобі й мені

І всім на світі дітям!

Не тільки вранці навесні

Нехай нам сонце світить.

Потрібен мир, трава в росі,

Усміхнений нащадок.

Потрібен мир усім-усім,

Отриманий у спадок.

НАШІ ДІТИ ЗА МИР!









 




Середа 

Логіко математичний розвиток

 Тема: Порядкова та кількісна лічба у межах 5(ускладнення – до 10). Орієнтування у просторі.

 Мета: Вправляти в кількісній та порядковій лічбі. Закріпити знання дітей орієнтуванню у просторі, а також про дні тижня. Виховувати увагу та спостережливість. Матеріал: цеглинки LEGO; смужки для викладання; рахунковий матеріал (цифри від 1 до 5); 

Хід заняття: 
Діти, сьогодні до нас у гості завітали наші улюбленці – наші іграшки. Давайте з ними привітаємося. Привіт! Вони хочуть з нами сьогодні позайматися, тому вони будуть з нами на занятті.-     Давайте їх порахуємо зліва на право, хто стоїть першим, другим…?-     Хто сусіди у…?-     Подивіться на іграшки і скажіть, хто стоїть праворуч від...-     Хто ліворуч від…?-     Полічіть іграшки. Скільки всього іграшок до нас прийшло? (5)






Пропоную перегляд відео для закріплення вивченого матеріалу "Порядкова та кількісна лічба"



Вівторок 


ТЕМА:  Малювання композиції «Веселка».«Допоможемо оживити веселку»




МЕТА: ТЕМА: Засоби виразності живопису. Малювання композиції «Веселка».

МЕТА: поглибити знання учнів про живопис як вид образотворчого 
                  мистецтва; формувати поняття про колір як засіб виразності
                  живопису,  розвивати здатність бачити кольорове розмаїття оточуючого світу та  вміння відображувати його за допомогою фарб; виховувати 
                  уважність, охайність при виконанні роботи.
ХІД УРОКУ:
Організаційний момент. 
 Актуалізація опорних знань. (Фронтальна бесіда).
- Що таке живопис? (Це вид образотворчого мистецтва, який художньо передає навколишню дійсність на площині за допомогою фарб.)
- Які вам відомі фарби? (Акварельні, олійні, гуаш.)
- Які існують основні та похідні кольори? (Основні – червоний, синій, жовтий; похідні – зелений, оранжевий, фіолетовий.)
- Як отримують похідні кольори? (Шляхом змішування основних кольорів.)
 Мотивація  навчальної діяльності.
     Куди б ми не дивилися, скрізь бачимо розмаїття кольорів, найтонші переливи відтінків, Глибоке блакитне небо, вкрите хмаринками, в золотистих променях сонця; соковита зелень трави; мерехтіння зелених, синіх та коричневих відтінків листя, що коливається під легким вітерцем; блиск води у річках… Колір є невід’ємною частиною оточуючого нас світу. Уся краса світу блідне, якщо вилучити з нього колір. Одні кольори дуже яскраві та чисті, інші – бліді та настільки невиразні, що їм важко підібрати назву.
     Сьогодні на уроці ми будемо вчитися відображувати кольорове багатство оточуючого світу за допомогою кольорів.
Крок 1.
Почніть малювати веселку з пухнастих хмар.



Крок 2.
Тепер провидите дві лінії, які будуть з’єднувати веселку з хмарами.
                                                       

Крок 3.
Далі намалюйте смуги в нутрії веселки.



                                                         

Крок 4.
Все готово. Тепер розмалюйте ваш малюнок кольоровими олівцями. Буде дуже яскраво.


Заключна частина
Після того, як вся веселка ожила, діти знаходять кольорове музичне дерево у якості дарунку, що буде нагадувати про неї.

Понеділок 

Розвиток мовлення

Заняття на тему:

«Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати





Мета: вчити дітей здійснювати контроль за додержанням особистої

гігієни: закріплювати навички догляду за чистотою тіла (миття рук,

обличчя тощо), зубів, стежити за зачіскою; ознайомити зі способами

профілактики, засобами зміцнення здоров'я; продовжувати вчитися
встановлювати причинно — наслідкові зв'язки; розвивати логічне
мислення, пам'ять, увагу; виховувати співчуття, бажання допомогти
людині.
Хід заняття:
Доброго ранку!
Доброго дня!
Бажаємо усім ми
Здоров’я й добра

Що ми побажали усім?
Здоров’я і добра.
Вихователь:
Що таке добро?
Відповідь дітей:
це коли люди допомагають один одному;
роблять добрі справи;
діляться іграшками…

Що подумали , коли почули слово здоров’я?
Гра «Асоціація до слова здоров’я»
-       здорова їжа;
-       загартування;
-       режим дня;
-       чистота нашого тіла;
-       фізкультхвилинки;
-       зарядка;
-       вживання вітамінів;
-       сон і відпочинок….

А прислів’я про здоров’я які ви знаєте?
Діти:
Веселий сміх – це здоров’я;
Здорова родина – здорова дитина ;
Найбільше багатство – здоров’я.
Вихователь:
Сонце, вода, повітря – це друзі нашого здоров’я. Погляньте до нас завітало весняне сонечко, але воно без теплих здорових промінчиків. Сонечко просить підібрати йому здорові промінчики, щоб воно могло краще світити. А промінці які викликають хвороби викинути в смітник.
Гра «Чарівна торбинка»
(діти витягують з мішечка предмети гігієни і говорять що це, і для чого потрібне)
Наприклад:
У мене мило – щоб вмиватися, змивати бруд.
Зубна паста…

 До вашої уваги пропонується перегляд відео презентація для дітей та батьків до заняття.


На цьому наше заняття  закінчене. Що вам найбільше запам’яталося у цій подорожі. Що ви розповісте своїм батькам, чим поділитеся, що навчилися нового?
Діти передають свої враження від почутого і побаченого.
А наші гості: сонечко, Айболит, вітамін,  Мойдодир бажають вам усім:
«Будьте всі здорові й дужі, – до здоровя не байдужі».

П'ятниця 

Об'ємна аплікація з паперу «Метелик».

Цілі:Розширити знання дітей про метеликів. Познайомити з  таким видом комах як метелик. 
Хід заняття:
Сьогодні ми продовжимо знайомитися з дивовижним світом комах. Відгадайте загадку і дізнаєтеся з ким саме.
1.Загадка про метелика
Спав на квіткці і раптом прокинувся –
Більше спати не захотів.
Ворухнувся, стрепенувся,
Звився вгору і полетів. (Метелик)

Метелик- «Легко метелик літає, тому що гарні крильця має». 


МЕТЕЛИКИ. Вадим Крищенко

Ой метелики біляві
Розлетілись по галяві.
За метеликом побіг,
Та спіймать його не зміг.
Полетів він на горбочок,
Сів на різьблений листочок,
Дуже схожим став на квітку
І його ніде не видко.

 Послідовність виконання роботи 





Четверг 21.05.
Бесіда з дітьми на тему  "Вишиванка". 




МЕТА: поглибити та розширити знання дітей про українське національне вбрання. Вчити дітей бачити красу та витонченість вишиванок.  Виховувати інтерес до традицій українського народу.


- Діти, а в якій країні ми з вами живемо? (в Україні)
Д/г «Яка Україна?»
(Співуча, добра, красива, сильна, чарівна, казкова, рідна).
- Ми живемо в Україні. Хто ми? (українці)
- Якою мовою ми розмовляємо? (українською)
Д/г «Яка українська мова?»
(солов'їна, співуча, красива, калинова, милозвучна, казкова, чудова, мила, чарівна, рідна)




Середа 20.05.

Логіко-математичний розвиток

Порівняння кількості предметів. Завдання з математики

 Мета:розвивати вміння кількісної та порядкової лічби, вміння розрізняти й називати        геометричні   фігури таїхкількість;  розвивати математичну уяву та мислення       дітей, а також увагу дітей до слів   дорослого і математичну пам’ять; виховувати у дітей вміння слухати   і бути уважним.





Розвиваємо логіку








Вівторок 19.05.
«Квітка прав»
Свої права ти добре знай, їх шануй і зашищай.

« Квіти улюблені супутники людини з давніх часів. Вони не лише милують зір, але й облагороджують душу…»Д. Хімчук.

Програмовий  зміст:
   Формувати  цілісне  розуміння   правового  захисту  кожної дитини, її прав та  обов`язків;
Дати  первинні  знання про  «Декларацію прав дитини», про правовий  захист  дитини;   Ознайомити  з правами  та  обов`язками;

Вірш
Добрий день , вам,  добрі  люди.
Хай вам щастя й доля  буде,
Не на день і не на рік,
А  на  довгий-довгий вік.
Сьогодні ми поговоримо про найголовніші правила, що були придумані для всіх людей.  Ці правила  називаються  « Права  людини».  Адже  кожна  людина - це найцінніший скарб,  кожен з нас  особистість, і саме такої людини, як ви, більше на землі нема і не буде.  Ми говоримо: права дитини .А хто така дитина?
Це  людина, якій ще не виповнилося 18 років.    
- Хто  може дати нам закони?—(наша  держава)
- Діти , кожна держава повинна  піклуватись про своїх громадян: про чоловіків та жінок,  багатих і бідних. Про  людей  усіх  національностей. Будь-якого  кольору  шкіри,  в тому  числі про маленьких громадян.  У  кожній  демократичній  державі є  Конституція,   яка захищає  людину,  гарантує її  права.
Конституція -  основний   Закон   будь - якої  держави. У ній записано усі правила , з якими  повинні  жити  люди  цієї  країни. І правила ці ні в якому разі не можна порушувати!  Але в дітей є своя Конституція - вона називається  «Декларація  прав  дитини».

  Тому до нашого заняття я пропоную намалювати  «Чарівну квітку прав»




Молодці, діти!
Я впевнилася,                                                                      
 що ви знайомі зі своїми правами.
Завершимо ж ми заняття ось як:
зараз усі гуртом збудуємо хатинку,
де живе дружна родина,
а подвір’я прикрасимо осінніми квітами.
( Діти виконують колективну аплікацію)

 Отже ще раз нагадую:
якщо когось з вас будуть кривдити
й принижувати, а чи хтось жорстоко
 поводитиметься з вами,
обов’язково звертайтеся з
а допомогою до батьків і близьких
 людей, а в дитячому садку – до вихователя.

Закріплюємо назви квітів.



 Понеділок 18.05.

Тема: «Знай свої права й обов’язки, дитино».
Мета:
. Учити самостійно входити у нові умови життя, орієнтуватися в них.
 Формувати в дітей уявлення про себе самого як окрему, неповторну особистість. Закріплювати знання про те, що від дня народження дитина є громадянином своєї країни. Виховувати почуття гордості, любові до своєї Батьківщини.
                                             ХІД   ЗАНЯТТЯ.
Діти, по дорозі на роботу, я зустріла Незнайку, який роздивлявся якісь малюнки. Він їх довго роздивлявся, вони йому подобались, бо були дуже гарні, яскраві, але що вони означають, Незнайко не знає. Тому я запросила його в гості, щоб розповісти йому про те, що зображено на малюнках.
Діти вітаються з Незнайком. Вихователь показує дітям ілюстрації і запитує, що це? (Відповіді дітей).

Права та обов'язки в сюжетах казок




П'ятниця 15.05.

Художньо - естетичний розвиток 

                                      “Равлик-павлик”
                                                                    (ліплення)
    Програмовий зміст:
Продовжувати формувати уявлення дітей про різноманітність тваринного світу.
 Сформувати уявлення дітей про життя равликів, їх зовнішньому вигляді, місці проживання, особливості поведінки, харчування, вчити правильно користуватися пластилином, стекою;
 Розвивати спостережливість, увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику, зв'язне мовлення дітей.
 Виховувати інтерес до ліплення, допитливість.

Хід заняття:1.Організаційний моментВідгадайте загадку і дізнаєтеся, хто буде героєм нашого заняття.

Загадка.
На собі свій будинок везе (Равлик)

Як ви думаєте  чому равлик повільно повзе (Тому що у нього немає ніжок)
Подивіться на його будиночок. Якої він форми? (Круглої)
Інакше він називається раковина.
Якщо равлик злякається, то він  завжди ховається в свій будиночок. Так  захищається.

Ще у равлики є ріжки, якими равлик  любить ворушити.
“Равлик-павлик” вірш Леся Горгота Равлик-павлик,

 Вистав ріжки

 І на сонечко поглянь.

 Тут по росяній доріжці 

 Прогуляйся наче пан. 



 Равлик-павлик, глянь на небо, –

 Он хмаринка пропливла,

 Ну а поруч біля тебе 

 Глянь, ромашка розцвіла.



 Равлик-павлик у травичці 

 Примчаївся й очі звів

 І рум”янець на суничці, 

 Наче квіточка розцвів.




Четверг 14.05.2020
Художньо-естетичний розвиток
(художня література)

Батькам пропонується разом з дітьми вивчити вірші по мнемотехніці.




Ознайомлення із довкіллям.
«Чарівні слова»
Пізнавальний розвиток: учити дітей вживати ввічливі слова під час спілкування у повсякденні; прищеплювати врівноваженість, ввічливість; сприяти розумінню дітьми внутрішнього позитивного змісту в словах «Доброго дня», «Смачного», «Будь ласка», «На здоров'я», «Дякую»;
Мовленнєвий розвиток: закріпити в активному словнику дітей ввічливі слова привітання, вибачення, подяки, прощання, прохання; розвивати різні види мовлення, зокрема по¬яснювальне.
Креативний розвиток: спонукати малят вдаватися до асоціативних зв'язків, розмірковувати, робити припущення та гіпотези за темою.
Ключові слова: розмовляти, ввічливість, поведінка, привітання ,прохання, прощання, вибачення, подяка, чарівний, добрий.
Обладнання: лялька, лялькові меблі та посуд, лялькове ліжко, картинки,за якими проводять бесіди; м'яч.
Хід заняття
Доброго ранку, мої любі дітки! Ви вже всі прокинулися? Спати ніхто не хоче? Ось погляньте у віконце — яка чудова днина сьогодні! Сонечко усміхається, до нас вітається! То який день сьогодні? (Добрий, гарний, сонячний, світлий.) Так, звичайно, — день гарний, добрий.
Нам завжди хочеться, щоб зранку було так приємно. Тому люди і вітають одне одного, бажаючи доброго дня.
- А, як ми з вами вітаємось кожного ранку?
- Доброго ранку, сонце привітне,
  Доброго ранку, небо блакитне,
  Доброго ранку, в небі пташки,
  Доброго ранку, маленьки дубки,
  Доброго ранку, добрії люди,
  Ми вас вітаємо в нашої групі.
Фізкультхвилинка  «Ранкове сонечко»
Діти повторюють рухи за вихователем.
— З добрим ранком, сонечку!   (Тягнуться угору.)
Зазирни в віконечко.  (Простягають руки вперед.)
Будь до нас ласкаве —    (Обіймають себе.)
Дякуємо, пане!      (Плещуть у долоньки.) 
Бесіди за малюнками:
Бесіда за малюнком « СХОДИНКИ ДОБРОТИ»
Назвіть, яких героїв казок ви бачите. Хто перебуває на нижній та верхній сходинці? Які з героїв добрі, а які — ні? Чому ви так  думаєте? Пригадаймо їхні вчинки. Що робить людину доброю : слова чи справи? А може, і добрі слова, і гарні справи?
 Практична робота. Дорослий показує сходинки, зроблені на мольберті або дошці, а також героїв різних казок .Це можуть бути вирізані з паперу чи картону фігурки. А далі каже: «Зараз до мене підійдуть десятеро дітей,з’єднаються в пари, виберуть на столі картинки із зображенням казкових героїв і складуть "сходинки доброти": на нижній сходинці нехай стоїть найбільш злий герой, а на верхній — найдобріший».
Наприкінці за «Сходинками доброти» можна скласти нову сходинку, де, звичайно ж, перемагає добро.) 
Бесіда на тему «Коли у друзів  лад -  усякий тому рад»
1. Чому посварились діти?
2. Як вони помирилися?
3.         Розкажіть про свого друга, подругу. Які вони? 
4.         Які риси характеру ваших друзів вам подобаються найбільше?
 5.        Чи буває так, що друзі засмучують вас?
 6.       Як ви ставитеся до вад своїх друзів?
7.        Як навчити героїв відомих казок та мультфільмів жити дружно:
Вовка із зайцем із мультфільму «Ну, постривай»;
Лисицю й Журавля з казки «Лисиця й Журавель»;
двох баранів, що зустрілися на місточку;
мишей і кота Леопольда із мультфільму «Пригоди кота Леопольда«?
Гра «Добре - погано»
Дорослий називає слово, а діти відповідають, добре це чи погано.
Погано
Добре
Розірвав Захистив
Образив Відвідав
Посварилися Обігрів
Відібрав Допоміг
Штовхнув Поділився
Ударив Заспокоїв
Зруйнував Покращили настрій

Бесіда на тему «Добре діло роби сміло»
1. Що сталося із цією старенькою жінкою? Як вона почувається? Як можна допомогти бабусі? Що для вас важливіше: почути слова подяки чи просто допомогти?
2. Чи можуть старенькі люди стати молодшими? А може, наша увага, чуйність, спілкування з ними зроблять диво?
3. Які добрі справи ви можете зробити для:
своїх бабусі та дідуся;
стареньких сусідів;
незнайомих стареньких людей? 
Як ви розумієте значення слова «благодійність»? ( «благо» + «діяти»).
Вправа «Гарні — погані звички»
Дорослий називає звички, а діти всі разом кажуть «пхе», коли почують шкідливу звичку, «так» — коли корисну:
звертатися до дорослого на Ви;
колупатися в носі;
крутити ґудзика на одязі;
гризти нігті;
гратися з волоссям;
    тримати палець у роті;
брехати;
довго сидіти біля телевізора;
турбуватися про своїх рідних;
запізнюватися в дитячий садок ;
підгодовували тварин і т. д. 
.
Підсумок заняття:
Чемні, ввічливі слова незамінні у спілкуванні. Вони не тільки приємні, але й несуть у собі добрі та мудрі побажання.
Батькам  та дітям пропонується перегляд відео мультфільму до заняття.

"Уроки гарного поводження"



Середа.13.05.2020

Пропонується до заняття перегляд відео матеріал

 про геометричні фігури  батькам та діткам .



Заняття Логіко-математичний розвиток.
Тема. Куб. Величина предметів.

Мета: ознайомити дітей з фігурою куб; учити порівнювати
предмети за величиною, розрізняти кулю й куб, застосовуючи прийоми обстеження дотиково-руховим і зоровим способами; вправляти в порядковій лічбі в межах 3;
виховувати спостережливість, увагу.
Матеріали: демонстраційний:  фланелеграф, іграшки — їжачок і ведмежа, куля, куб; три куби різного кольору (червоний,
синій, жовтий), картки із зображенням таких самих
кубів;  роздавальний:  куля, куб; великі й маленькі кубики.

Хід заняття
1. Психогімнастика.
2. Гра «Будуємо будинок».

— Їжачок і Ведмедик вирішили побудувати собі будиночки.
Для цього вони принесли різні предмети. Давайте допоможемо
їм. Але ми маємо бути дружними й уважними.
— Подивіться на цю фігуру. Як вона називається? (Куля.)
— Чи зможуть наші друзі побудувати будинок з куль?
Чому?
— Подивіться на цей предмет. (Вихователь дістає куб.)
— Ця фігура називається куб. У нього є кути і сторони,
тому він не хитається й міцно стоїть. (Вихователь просить кожного повторити назву нової фігури.)
— Як ви думаєте, чи можна побудувати будинок з куба?
Чому? (Він не хитається, може стояти на столі, на нього
можна поставити інший куб.)
— Їжачок і Ведмедик принесли багато різних кубиків. Які
вони? (Великі й маленькі.)
— Для кого ми зможемо побудувати будинок із маленьких
кубиків? (Для Їжачка.) А з великих? (Для Ведмедика.)
— Подумайте, для кого кожний із вас хоче побудувати будинок і виберіть кубики потрібного розміру. (Діти вибирають
кубики й будують будинки.)
3. Гра «Прокати».
— Яку фігуру ви зможете швидше докотити до воріт?
Діти виконують завдання; вихователь звертає увагу на те,
що кубу заважають котитися кути і плоскі грані, яких немає
у кулі.
4. Фізкультхвилинка.
Раз — підняти руки вгору,
Два — нагнутися додолу.
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
Три-чотири — прямо стати,
Будем знову працювати.
5. Гра «Фотограф».
— Сьогодні ми з вами будемо фотографами. Зігніть руки
в ліктях і поставте їх на стіл, стисніть кулачки та з’єднайте 
їх — «фотоапарат» готовий. Клац! (Діти стукають кулачком об
кулачок.)
— Ми «сфотографували» кубики. Поки готуються «фотографії», скажіть який куб стоїть перший? другий? третій?
Виклад  на фланелеграфі картки із зображенням таких самих кубів у тому ж порядку, в якому вони стоять
на столі.
— Розгляньте «фотографії». Який перший куб? (Червоний.)
Який перший куб на столі? (Теж червоний.) (Аналогічні запитання вихователь ставить про другий, третій куби.)
— Скільки всього кубів на столі? (Три.) Скільки їх на «фотографії»? (Стільки ж, скільки і на столі.)
6. Підсумок заняття.
— Із чого ми будували будиночки?
— Чим відрізняється куб від кулі?


ЗРОБИМО КВІТКУ  

СВОЇМИ РУКАМИ


                                       

Немає коментарів:

Дописати коментар